wib sisältömarkkinointi


Tuottaako yrityksesi markkinointi liidejä myynnille? Tiedätkö, minkälaista sisältöä yrityksesi tulisi jakaa potentiaalisille asiakkaille verkossa? Oikein rakennettu myyntiviesti poistaa kaupan esteitä, jakaa ostopäätöksen vauhdittamiseen vaikuttavaa tietoa ja tuottaa liidejä.

On tutkittu*, että b2b-ostajat eivät halua ostoprosessin ensivaiheissa olla henkilökohtaisesti yhteydessä myyjään. Ostoprosessi etenee jopa 60-70%:sti päätökseen ennen ensimmäistäkään yhteydenottoa myyjään. Ostaja vertailee myyjien tarjontaa lähinnä verkosta löytyvän tiedon perusteella ja valitsee sopivimmat toimittajat vertailuun. Ei siis ole yhdentekevää, miten yrityksesi on verkon eri kanavissa esillä!

Ladattavat sisällöt (oppaat, muistilistat, tutkimukset) ovat tehokkaita sisällöllisiä keinoja kerätä liidejä. Oikeaan aikaan tarjotun, hyödyllisen sisällön avulla ohjaat tulevan potentiaalisen asiakkaasi ostopolulle. Ostajan päätöstä ohjaavat, ja oikein esitettynä vauhdittavat, muun muassa tarjoamasi tuotteen tai palvelun hyödyt sekä ominaisuudet, hinta, ostamisen ja lisätietojen saamisen helppous sekä tarjoamiesi tuotteiden ja palveluiden luotettavuus. Kaikkiin näihin seikkoihin voit vaikuttaa sisältömarkkinoinnilla.

Me autamme sinua:
  1. Kartoitamme kanssasi potentiaalisimmat asiakkaat ja heidän tarpeensa (kohdeyritykset ja niiden päättäjät)
  2. Tuotamme sisällön, joka vastaa asiakkaiden yleisimpiin kysymyksiin ja poistaa myynnin esteitä
  3. Puhuttelemme kohderyhmää oikealla kielellä
  4. Luomme sisältöön tehokkaita toimintakehoitteita
  5. Lisäämme sisällön avulla luottamusta yritykseesi sekä sen tuotteisiin ja palveluihin

Lue täältä sisältöjen jakamisesta sosiaalisen median kanavissa.

Ota meihin yhteyttä tai varaa suoraan lomakkeella vartin etätapaaminen - keskustellaan tarpeistasi lisää.

*Lähde: SiriusDecisions