google-markkinointi

Hakusanamarkkinointi (AdWords) ja hakukoneoptimointi

Hakusanamarkkinointi on käytännössä hakukoneissa näkyvää mainontaa. Mainos tulee näkyviin, kun kirjoitat hakukenttään avainsanan tai -sanoja, joilla mainos on määritelty käynnistymään.
Kilpailu hakukoneissa on kovaa, ja kampanjan tuloksekas johtaminen kysyy tekijältään osaamista:
kohderyhmän tuntemista, hyvän tuotteen ja oikean viestin.

Google on ylivoimaisesti käytetyin hakukone, ja Google AdWords on yksi tehokas tapa tuoda viestisi halutulle kohderyhmälle. AdWordsin suurin erottava tekijä muuhun markkinointiin on sen kohdennettavuus, mainoksesi näkyy vain kun sinua tai tarjoamaasi tuotetta tai palvelua etsitään. Toinen ero hakusanamarkkinoinnissa on siitä kertyvä data, jonka avulla voit optimoida kampanjaasi vielä parempiin tuloksiin mutu-tuntuman sijaan.

Google AdWords -palvelumme sisältää:

  • Asiakkaan lähtötilanteen kartoituksen: liiketoiminta – tuotteet ja palvelut, asiakkaat, kilpailijat
  • Hakutermien määrittelyn yhdessä asiakkaan kanssa
  • Kampanjan rakentamisen: Google AdWordsin ja kohdesivuston Google Analytics -analyysin
  • Kohdesivuston rakenteen ja sisällön muutostarpeiden suunnittelun analytiikan perusteella
  • Kampanjan optimoinnin ja raportoinnin

Lue täältä, miksi hakukoneoptimointiin kannattaa sijoittaa.

Ota meihin yhteyttä tai varaa suoraan yhteydenottolomakkeella vartin etätapaaminen - keskustellaan tarpeistasi lisää.